Uvod
Kao sredstvo za efikasnu komunikaciju za koje geografske granice ne igraju ulogu, digitalni svijet se razvija ogromnom brzinom. Danas brendovi komuniciraju sa raznolikim ciljnim grupama širom svijeta i višejezični sadržaji više nisu strateška prednost, već potreba. Koliko je onda važno za Vaše poslovanje da koristite više jezika?
Digitalna revolucija i domet sadržaja:
Računica je prosta: što je veći broj govornika jednog jezika, to je veći domet Vašeg proizvoda ili usluge. Pored engleskog, koji je najzastupljeniji jezik na internetu, naš se kontinent može pohvaliti izuzetnom jezičkom šarolikosti, i nezanemarivim brojem govornika tih jezika. Potencijal, međutim ne leži u pukim brojkama – korisnike je potrebno pridobiti. Nižu se istraživanja koja pokazuju da je veća vjerovatnoća uspješne prodaje ukoliko korisniku sadržaj predstavite na maternjem jeziku. Brendovi poput Netfliksa, koji su svoje sadržaje lokalizovali za različite regije, osvojili su ne samo tržišta, već i privrženost ljudi.
Prednosti višejezičnog sadržaja:
Moć višejezičnog sadržaja nadilazi sam domet, oslikava se povećanju interakcija. Evo zašto:
- Veća zainteresovanost: Veća je vjerovatnoća za interakciju, dijeljenje, i zainteresovanost korisnika za sadržaj koji razumiju, kako jezički tako i kulturno.
- Veća stopa uspješnih prodaja: Povjerenje u digitalnom svijetu je dragocjeno. Obraćajući se korisniku na njegovom maternjem jeziku, brendovi dobijaju na kredibilitetu, što dovodi do većeg broja uspješnih prodaja proizvoda ili usluga.
- Identitet brenda: Na globalnom tržištu, identitet brenda je srž oko koje se gradi kompanija. Viđejezični sadržaj osigurava da karakter brenda ostane nepromijenjen, a ipak prilagođen raznolikim ciljnim grupama.
Uloga profesionalnih prevodilačkih usluga:
Iako mašinski prevodi nude brza rješenja, praktično nikada nisu u stanju prenijeti rafiniranost jezika, sa svim njegovim kulturnim posebnostima, kolokvijalnim izrazima i specifičnostima. Ovdje će Vam u pomoć priteći Lingua Leads. Naš tim jezičkih stručnjaka osigurava ne samo prevod, već prilagođavanje Vaše poruke. Od marketinških kampanja do tehničkih uputstava, mi osiguravamo da Vaš sadržaj zadrži svoj integritet i istovremeno bude prilagođen raznolikim ciljnim grupama.
Ostvarite globalni domet uz Lingua Leads:
U digitalnom svijetu u kojem granice blijede, Vaš brend zaslužuje da se njegov glas čuje širom svijeta. Neka Vam cilj ne bude samo doprijeti do globalnih ciljnih grupa, već istinsko povezivanje s njima. Već danas kontaktirajte Lingua Leads i zajedno ćemo Vaš sadržaj pretvoriti u višejezično remek djelo koje govori hiljadu riječi, kako u smislu načina na koji se želite predstaviti, tako i u smislu tržišnog dometa.